EL MESSIES RICE, ANNE

Nota media 1 Pésimo 1 voto 0 críticas
  • GéneroVarios
  • EditorialEDICIONS 62
  • Año de edición2006

?Una recreació imaginària, fascinant i respectuosa de la infantesa de Jesucrist. Un gran èxit en el to ?una prosa austera, intensa? i en el personatge ?realment convincent.?, Kirkus Review Després de tancar els dos cicles llegendaris, Anne Rice ens sorprèn amb el seu llibre més ambiciós i valent. A partir d?una investigació exhaustiva basada tant en els Evangelis com en els estudis més reconeguts sobre el Nou Testament, Rice ens ofereix una recreació colorista i versemblant del que podria haver estat la infantesa de Jesucrist i el seu entorn en la vida quotidiana a la Palestina del segle I. Als set anys, Jesús es trasllada amb els seus pares, Maria i Josep, des d?Alexandria fins a Natzaret. Conscient ben aviat de les seves dots miraculoses, l?infant intenta comprendre i conviure amb el misteri d?una natura especial.?Rice aconsegueix retenir l?atenció del lector a través de la recreació dels petits detalls de la vida familiar, comunitària i religiosa de la Palestina del segle I: fa que sigui possible assaborir els aliments que Jesús degué menjar, experimentar el que podria haver vist i sentit, així com observar el dia a dia del clan al qual potser va pertànyer.?, Bernadette Murphy, Los Angeles TimesAnne Rice (Nova Orleans, 1941) és una de les escriptores nord-americanes més celebrades. Les seves sèries de cròniques vampíriques l?han fet mundialment coneguda. Amb El Messies, deixa de costat l?univers gòtic per endinsar-se en la infància de Jesucrist i, com a conseqüència, en els orígens mateixos del Cristianisme.