TU A SANTS I JO A MOLLERUSA SIERRA I FABRA, JORDI

Nota media 7 Muy bueno 1 voto 1 críticas

Jordi Sierra i Fabra rememora la setmana prèvia a l'1-O a través d'una història d'amor entre dos protagonistes amb ideals polítics enfrontats.La Meritxell i en Pau es coneixen en una nit boja. Al matí la Meritxell s'adona horroritzada que ell és «unionista» i en Pablo descobreix, no menys espantat, que ella és «indepe».Dos pols oposats que viuran al límit del 22 de setembre fins a l'1 d'octubre de 2017, debatint-se entre la passió i els ideals.Jordi Sierra i Fabra rememora aquesta setmana crucial amb una divertida però contundent història portada al límit per dos personatges superats per les circumstàncies però units per la bogeria de l'amor . Serà possible la pau?

Ha sido mi primera lectura en catalán y me ha parecido un libro bastante entretenido. Tampoco ahonda mucho en la cuestión romántica ni en la política pero es de rápida lectura. Me encanta como escribe Jordi Sierra i Fabra.